George! George Glass!
S4, E3: Erica and Adam follow the lead of Jan from "The Brady Bunch" when dealing with relationship problems; and Beverly reaches her limit when it comes to dealing with Murray's stubbornness after he causes her to miss the Beach Boys at Live Aid.