Gimme Shelter - Part Three
S22, E1: Gimme Shelter - Part Three. A young girl is shot and Cosgrove teams with Det. Jalen Shaw to track down her killer. Benson and Stabler assist and realize it's more than a typical homicide. McCoy and Price seek justice against an international crime ring, but complications threaten the case.