Good Heart and Willing Hand
S2, E11: Looming devastation to Five Points forces Detective Kevin Corcoran to take drastic, irrevocable action. Injuries old and new push Doctor Matthew Freeman to the breaking point and Elizabeth Morehouse spirals further into addiction.