Jon & Kate Plus 8 Gosselins Go West
S1, E3: When a church in California asks the Gosselins to speak to their congregation, Jon and Kate jump at the chance to get out of Pennsylvania. But the logistics of a cross country trip, from drafting a will to packing up all eight kids, proves challenging.