Grandma's Boys
S6, E3: After seeing Marvin blissfully enter retirement, Grandma Huang decides it's her turn to retire from something; when Louis fails to celebrate her as she wanted, it will take a visit from Hurricane Gene -- and maybe a hot tub -- to make things right.