Great Balls of Fire
S3, E5: Morris can't make sense of Danielle's disappearance. Ida clocks Pete's growing appreciation for Rothstein's work. Alma approaches Marjorie Saubers. During Lou's trial, Pace calls Hodges and Montez to the stand. Holly and Finkelstein grow closer.