Guilty
S3, E6: After a body is found strung up in the Wildcat gym, Ted Grant becomes the main suspect. Oliver and Laurel argue over Ted's innocence. Meanwhile, in flashbacks, when Maseo needs Oliver to remember where an informant for China White stashed key information, he asks Tatsu (guest star Rila Fukushima) to help jog Oliver's memory. Roy shares a secret with Felicity.