H is for Hero
S1, E4: The father of the person whom Dexter killed makes a surprising announcement which could prove to be a huge problem for Dexter. Meanwhile, Dexter discovers Harrison was involved in a serious incident at the high school. And now this young newcomer is considered a hero to the entire town. Angela digs deeper into a missing persons case.