Halloween of Car City Halloween Candies / Ghost Prank for Halloween
S1, E2: Come catch the ghost of Car City with Car Patrol, go Trick or Treat with Babies in Car City, DIY Halloween Costume, mask and make-up with Tom's Paint Shop, pick a pumpkin and make jack-o'-lantern with Tom the Tow Truck, visit the Día de Los Muertos parade with Carl the Super Truck, along with funny zombies, nice witches, and silly monsters...Enjoy the fun, scary and spooky stories of Car City !