The Goldbergs Han Ukkah Solo
S4, E10: Beverly encourages Erica to write the perfect Hanukkah song for the holiday pageant, while Barry also sets his sights on becoming a hitmaker with music. Elsewhere, Adam is upset that some of his favorite things from years past aren't any more.