Hana-chan's Professionalism / The Tiger in the Noodle Room
S1, E2: Bunzo asks Tamako to help out with dishwashing during the dinner shift; Hana is against the idea as it goes against the restaurant's concept of a feline-only staff; Sasaki suggests dressing Tamako in an outfit that will allow her to blend in.