Hanging Swords
S4, E7: When Darnley (Will Kemp) gets a surprise visitor, his marriage to Mary (Adelaide Kane) hangs in the balance. Elizabeth (Rachel Skarsten) learns her attempt to stop Mary backfired. Meanwhile, Catherine (Megan Follows) and Narcisse (Craig Parker) find King Charles (Spencer MacPherson) and must convince him to return to the castle.