Happy Clappy Monkey / Robot Rumble
S1, E28: Steve falls in love with the cymbal-smashing electric monkey Flint brought in to replace Steve while he was on vacation. / Flint enters his fearsome robot into a robot boxing competition, and when it comes face to face with Mayor Shelbourne's robot, the results are explosive.