Hard Times
S1, E2: During the Great Depression and World War II, country music thrives and reaches bigger audiences. Gene Autry sets off a craze for singing cowboys, Bob Wills adapts jazz’s Big Band sound to create Texas Swing, and Roy Acuff becomes a star.