Deadline: Crime with Tamron Hall Harvesting Murder
S2, E6: Police discover a woman shot dead in a Catskills vacation house, just before it goes up in flames. The terrible conflagration masks even more terrible secrets, three deaths and a mystery that spans years - in this stranger-than-fiction tale.