Have You Heard About the Herd? / Jess Hesperornis
S1, E22: Have You Heard About the Herd? - Buddy, Tiny, and Mom ride the Dinosaur Train to the Cretaceous Picnic Grounds. They meet Ernie Einiosaurus, who shows them what it's like to live in a herd of horned Ceratopsians. / Jess Hespernornis - The Pteranodons venture to the Big Pond to find out if dinosaurs can live in the water. Their quandaries are quenched when they meet Jess Hesperornis, who turns out to be not only a water-dwelling dinosaur, but a bird as well!