Rogue Hawala
S1, E5: Jimmy and Grace go through Charlie's papers searching for a lead. Grace asks Mitch to run the serial numbers on money they find in Charlie’s home. He discovers a link to a treasure agent, Michael Chen, who committed suicide five months earlier. Grace remembers she was supposed to meet with Chen around the time of his death – he never showed up.