Heat
S1, E10: Tim, Richard and April get hot and bothered over the transformative power of heat. Tim and Richard visit a company that makes tempered glass in ultra-hot kilns. Back at his workshop, Tim puts a blowtorch to the test, and Richard and April learn the explosive truth about microwaves.