Here Comes an Alien
S1, E1: Kosei Hoshimi, a young warehouse worker, stumbles upon a mysterious amnesiac man secretly devouring his yakisoba. When the man suddenly takes off, Kosei's pursuit lands him right in the middle of a kaiju attack tearing through the city! Witnessing Kosei's compassion for a girl in the shelter, the amnesiac resolves to shield the city from the kaiju, and a crimson light ignites within him!