Million Dollar Listing New York: Ryan's Wedding Here Comes the Bride...Zilla
S1, E4: With two days to go before Ryan and Emilia's wedding, the church calls with heart-stopping news, and when Emilia looks for Ryan to help solve the problem, he's on the opposite side of the island.