S2, E23: When a U.S. Marine is killed in Central Park during Fleet Week, a New York annual tradition showcasing military pride and achievement, Mac personally tracks down the killer and discovers he may be a civilian who isn't a fan of "the few and the proud." The recovery and identity of a body murdered and then burned beyond recognition in a car fire turns out to be a former CSI, Aiden.