The Goldbergs Hershey Park
S6, E4: Adam discovers Beverly has been manipulating him with guilt letters when he tells his mother he doesn't want her to chaperone the school trip to Hershey Park. Meanwhile, after attending Career Night, Geoff realizes he doesn't want to be an eye doctor like his father.