Hidden Flaws
S1, E5: 37,000-feet over Iowa, a DC-10 airplane explodes mid-flight. The quick-thinking pilot crash-lands, saving the lives of 184 passengers. But how could this disaster happen? And what connection do the answers share with the infamous Concorde crash, a fatal British skyscraper fire, and a North Dakota train derailment?