High Crimes And Misdemeanors
S1, E6: President Clinton's past statements come home to roost; House Republicans vote to impeach the president; Juanita Broaddrick's allegation of rape against Bill Clinton comes into focus again amid Hillary Clinton's 2016 presidential run.