Highland Games
S4, E5: In order to get Mary (Adelaide Kane) to agree to a marriage, Lord Darnley (Will Kemp) must demonstrate his loyalty when she voices her concerns about his true intentions. Catherine (Megan Follows) and Narcisse (Craig Parker) work to repair King Charles’ (Spencer MacPherson) reputation after rumors spread about his strange behavior and threaten the throne.