Nazi Secret Files Hitler's Messiah Complex
S1, E6: Examining how a series of psychotic episodes in his early life convinced Adolf Hitler he was a modern day Pharaoh, enabling the unremarkable drifter from Vienna to instigate the most devastating military conflict in the history of the world.