Hiya, Djinn of Light and Darkness
S1, E6: Hiya, the djinn who commands the origin of light and darkness, appears out of nowhere and attacks Flio; Fenrys is gravely injured protecting him, sending the normally peaceful Flio into a rage as he unleashes his own immense power upon Hiya.