He Shed She Shed Hobby Hideaways
S1, E2: Singer-songwriter Joey builds a music studio he-shed so he can play guitar without disturbing his wife; movie buff Ana turns her Californian she-shed into an epic backyard movie theater where she can escape her drum-loving husband.