Modern Love Amsterdam Hold Me Close
S1, E2: Katja and Simon shared their sharp commentary of the world with a ruthless, merciless sense of humor; however, little of that wit survived after Simon was left partially paralyzed and with aphasia due to a case of medical negligence.