Holed Up / One of a Kind
S1, E205: Holed Up: When Jerry ventures out of his hole for a late night snack, Tom has a trap set for him. Unfortunately for Tom, he falls into his own trap and gets his head stuck through the wall. One of a Kind: Detectives Tom and Jerry are hired by Polly the Dog to get back her collar from mean Barkley at the park. Later, Barkley reforms when he meets Polly and falls in love with her.