Holiday Throwdown: Feeling Frosted
S34, E5: Sunny Anderson sprinkles holiday cheer with sugar, spice and everything nice. Chefs Stephanie Izard, Damaris Phillips and Duff Goldman challenge Bobby Flay to the ultimate baking battle as they whip up some frosted treats in a bid to leave Bobby iced out.