Baywatch Home Cort
S1, E14: Mitch gets a surprise visit from his old, mischievous Navy S.E.A.L. buddy and ex-Baywatch lifeguard, John Cort, adding serious problems in their already complicated relationship. And Shauni and Jill fight a battle of the sexes against a shady sandwich vendor.