Home Run Hamsters / Chip Off the Old Chunk
S1, E2: Frankie forgets her glove at home and the Zhus must get it to her in time for the big game. / The Zhu Zhus, after being told to not come to the grocery store with Frankie and mom, must find a way to sneak along and right a wrong.