S1, E1: When Mia and her teenage daughter Devin, decide to move back to her childhood home, she did not expect to be forced to share it with Shannon Ramsey, the former basketball star turned playboy. Mia’s eccentric sister Tangi arranges a win-win plan for all. Devin decides to run away. Tangi finds a new job for Mia.