Hoobah Hector
S1, E3: Lord Judkins arrives in the jungle. He is sent by the Geographic Museum, Diane's employer, to verify that Hector is being properly educated. If he determines that Hector is not being correctly schooled, he will have him sent back to England, to attend boarding school. Our young hero is going to have to be on his best behavior and must prove he's learning and blooming in the jungle. But Hector and Marsu find an ancient Pre-Palombian temple in ruins in the jungle. It's built on a powerful electromagnetic zone. They are struck by a powerful magnetic disturbance, and Hector suddenly believes he's a - marsupilami !!! For Judkins, the decision is clear: Hector must be taken back to civilization. But Marsu doesn't see it that way. Figuring out the connection between the temple ruins and the magnetic pull of the area, he takes Hector back there to reverse the process, much to the distaste of Lord Judkins.