Ho’Opio ‘Ia E Ka Noho AlI’I A Ka Ua
S9, E15: As a dangerous hurricane hits Oahu, Five-0 is tasked with protecting El Diablo, a captured serial killer who is being hunted by an assassin; Tani's civilian safety check during the storm turns deadly; Rachel and Charlie evacuate to Danny's house.