Hot Mess Express
S14, E11: For Shannon's birthday, the ladies celebrate with a train trip to Del Mar, where Shannon's goal is to find a man to kiss; Vicki and Meghan King Edmonds come along for the ride; Gina feels betrayed; Tamra and Braunwyn's flirtation comes to a boil.