House of Hacks; House of Stings
S2, E119: Mrs. Andrews asks Mara to investigate Vera; Patricia wears the fake amulet into the tunnels; the Sibunas explore the spider web task; Victor is stung by the web; Mr. Sweet reveals that Jasper secured Vera a job.