House of Myths; House of Nightmares
S2, E104: Jerome takes Fabian's poem for Nina; Senkhara leaves her mark on Nina; the dollhouse begins to communicate to Nina; the dollhouse holds a map; Poppy researches her father; Senkhara marks Fabian.