House of Traps; House of Stakes
S2, E143: Mara cannot celebrate in the face of Jerome's disappearance; Eddie is frustrated with Patricia's secret life; Fabian and Joy disagree; Eddie does not understand Patricia's alarm; Victor makes a shocking discovery in Vera's room.