House of Tunnels; House of Goodbye
S2, E106: The Sibunas find the antechamber and the amulets; Mara is upset about Mick; Nina and Fabian see a tunnel behind the antechamber bookshelf; Mick prepares to leave for good; Jerome decides to hire a private investigator to find his father.