The Vet Life Houston Ink
S6, E1: The doctors prepare to open a new clinic but are apprehensive about a promise they made to each other regarding the event; Dr. Ross tends to a frizzle hen's eye problem; Dr. Blue is alarmed by a bulldog's burst mammary gland.