How Accurate Is Your Memory?
S1, E6: Unpacking the accuracy of memories and how information is encoded, stored and retrieved in the brain; examining the impact of Alzheimer's disease and amnesia on the brain; exploring absentmindedness, memory blocking and misattribution.