How I Met Your Mullet
S4, E21: Jimmy and Sabrina get a surprise when they learn that Sabrina’s late grandmother has left them the family maid, who has a lifetime contract with the family. Meanwhile, Virginia gets a promotion at work that allows Burt to retire and pursue his passion – even if he doesn’t know what his passion is.