S1, E126: Dewey Hogg (Robert Morse), Boss' nasty nephew, turns up in Hazzard with a plan to swindle Boss (Sorrell Booke), the Dukes and the people of Hazzard and put Uncle Jesse (Denver Pyle) in jail forever.