Hundred
S5, E12: It's Lucas and Lindsey's (recurring guest star MICHAELA McMANUS) wedding day and Peyton must choose whether to intervene or lose her true love forever. Nathan uses the occasion to attempt to reconcile with Haley, and the recently paroled Dan (recurring guest star PAUL JOHANNSSON) shows up for the family reunion. This is the series' 100th episode.