Hunting Season
S2, E11: Rio (Manny Montana) uses a series of unnerving tactics to remind Beth (Christina Hendricks) that it's not as easy to walk away from his criminal enterprise as she'd like it to be. Meanwhile, Annie (Mae Whitman) learns something new about Noah and Ruby (Retta) makes a reckless decision to save Stan (Reno Wilson).