I Don't Want You to Feel Bad
S1, E2: Setsuna begins to research soot blight syndrome to understand the shocking statement Rinne makes. The endemic disease keeps the island isolated and toys with Rinne, Karen and Sara’s fates. But Rinne’s mother Kuon knows something unexpected.