I Like You So Much Better When You're Naked
S6, E12: After learning about Richard's drinking problem, Derek confronts him; Izzie returns, hoping to reconcile with Alex; tensions run high for Teddy, Cristina and Owen in the aftermath of Cristina's startling confession.