I Miss Back When
S2, E11: As Evan (Colin Egglesfield) risks his new job when he lies about Riley’s (Jennifer Love Hewitt) role in the arrest of Lacey’s attacker, a high school class reunion dredges up memories – good and bad – for their family and friends.